Lollos simsblogg

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

The Castle of Life

Av Louise Nordén - 27 mars 2013 20:40

 

Här som ni kan se är "The Castle of Life" (fast ni kunde inte veta att det hette så), jag själv har skapat det och jag blev väldigt nöjd. Det heter som det gör för att som ni det så finns det massa blommor och buskar och träd och alla möjliga grejor :)


Men det tog väldigt lång tid att bygga, allt skulle vara precis på pricken (Jag är som jag är :P) så det tog ganska lång tid. Det som tog längst tid var nog att inreda det, mitt sims har lite smått damp just nu och jag försöker lösa det så jag kunde tyvärr inte visa er några bilder inne i huset. 


Men här ser ni i alla fall framsidan och jag tycker att det blev riktigt bra faktiskt, även fast jag inte kunde visa insidan men det är som det är helt enkelt. Det kommer inte ligga ute så andra kan ladda ner det för jag blev sååå nöjd med det och vill inte att andra ska hålla på och ändra (sorry). Hoppas ni tycker att det blir fint, lämna en kommentar och säg var du tycker :)


Ursäkta att jag inte har gjort några inlägg sen jag startade bloggen, även fast jag nyss skapat bloggen. Men jag har varit upptagen med skolan och jag har varit sjuk och helt enkelt inte orkat, men imorgon ska jag göra mitt allra bästa för att få klart en serie som heter "Auroras nya liv" som kommer handla om Aurora 16 år som ska börja ett nytt liv hos en ny familj...


Jag hoppas att ni gillar den men vi får se om jag hinner, ska nämnligen till mig pappa låååångt uppe i Sverige och kommer inte ha internet på bussen (Om jag har det ska det funka) men det blir på Fredagen i sånna fall. Jaa det får bli som det får bli. 

Blev "The Castle of Life" fint? Kommentera var DU tycker! :) Heijhdah //Lollo  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Nordén - 28 mars 2013 12:17

Auroras nya liv!   Röd: Aurora Blå: Ann-Sofie Grå: Sven  Det var en gång en 16 årig tjej vid namn Aurora. Aurora blev lämnad till ett barnhem när hon var 3 år gammal för att hennes familj inte hade råd att ha henne längre, nä...

Av Louise Nordén - 22 mars 2013 22:31

  Lory Dragonfire <3       Juliette Blue   Här är lite redigerade bilder på Lory Dragonfire och Juliette Blue :) Heijhdah //Lollo    ...

Av Louise Nordén - 22 mars 2013 19:56

Hej! Jaa nu är det dags för första inlägget, som ni kanske har märkt så ska denna blogg handla om inget annat än The Sims 3 och allt som hör till. Jag måste ju säga direkt att jag har inte ALLA Sims 3, men jag har nog alla utan typ 2 stycken.   J...

Välkommen!

Välkommen till Lollos simsblogg. Jag som driver denna blogg heter Louise Nordén, jag kallas för Lollo. Jag är 13 år gammal, Januaribarn. Men denna blogg är inte om mig utan den är om det bästa spelet som gjorts, The Sims 3! Jag kommer så ofta jag kan dela med mig av lite bilder, kul och spännande historier, egna ideér, tips, fusk och lite nyheter. Välkommen hit och jag hoppas att du gillar min blogg!

Not from Sweden? Translate here!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är The Sims 3 roligt? :)
 JAAA!
 NEJ!
 Alltid
 Njae...
 Vet ej
 Spelar inte The Sims 3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards